Pro nás je důležité, abychom vám přinášeli nejchutnější a hlavně nejkvalitnější potraviny, proto naše suroviny vybíráme s velkou pečlivostí.

muka.jpg

Hnědá rýžová mouka je bohatá na bílkoviny a vlákninu. Obsahuje pomalu vstřebatelné sacharidy s nízkým glykemickým indexem, tělo ji absorbuje pomaleji a vyrovnává tak hladinu glukózy v krvi, takže může být začleněná do inzulínové rezistence a diabetické diety. Z vitamínů jsou v hnědé rýžové mouce zastoupeny vitamíny B, fosfor, železo, hořčík, vápník a selen. Je dobrý zdrojem manganu, který je nezbytný pro vývoj kostí a pomáhá k vstřebání vápníku.

oregano.jpg

Oregano obsahuje velké množství vitamínu K, který hraje důležitou roli při funkci mozku a zdraví kostí. Oregano je bohaté na vlákninu, podporuje trávení a imunitní systém a také kontroluje hladinu cukru. Chrání před plísňovými infekcemi a poskytuje ochranu proti chorobám díky svému antibakteriálnímu účinku.  

chia.jpg

Chia semínka - latinsky: Salvia Hispanica, je květinová rostlina pocházející ze střední a jižní Ameriky. Pěstuje se od 13. století, kde ji aztécké válečníci používali k tomu, aby zachovali svoji sílu a vytrvalost, jelikož obsahuje vysoké množství bílkovin. Chia semínka jsou skvělým zdrojem rostlinných omega-3 mastných kyselin, vápníku, hořčíku, manganu a dalších minerálů. Kromě zmíněných výhod je obsah uhlohydrátů extrémně nízký a dokážou tak absorbovat spoustu vody v žaludku a vytváří hutný a hustý gel. Gel zpomalí proměnu sacharidů na jednouché cukry, proto jsou efektivním doplňkem při hubnutí a redukčních dietách. Mají neuvěřitelný efekt při trávení, pomáhají udržovat zdraví trávícího systému, zlepšují pohyb střev a podporují střevní flóru.

sezamova-seminka-679.jpg

Sezamové semínka jsou zdrojem důležitých látek pro náš organismus. Obsahují kvalitní bílkoviny i základní esenciální mastné kyseliny jako omega 3 mastné kyseliny, které mají pozitivní efekt na správnou funkcí očí, mozku a srdce. Obsahují  také řádu vitamínů, minerálů a stopových prvků – jako vitamin E, vitaminy ze skupiny B, beta karoten, z minerálních prvků vápník, železo, zinek nebo fosfor.  Zinek, beta karoten či vápník jsou prospěšné pro vlasy, nehty a kůží.  Dále, díky jeho složení, sezamové semínko prospívá srdci a cévám a rovněž podporuje lepší obranyschopnost organismu. Všeobecně je doporučován pro jeho všestranné působení sportovcům.  

Lnene_seminko.jpg

Lněné semínko obsahuje bílkoviny, sacharidy, ale je ceněno hlavně díky obsahu zdravého prospěšného tuku Z tuků je důležité zmínit omega 3 mastné kyseliny, které mají řadu pozitivních vlivů na náš organizmus a kterých nekonzumujeme v potravinách tolik, kolik bychom měli. Největším zdrojem omega 3 mastných kyselin jsou ryby, které v našich končinách moc nekonzumuje, proto je potřeba tyhle prospěšné látky přijmout například konzumaci lněných nebo chia semínek. Lněné semínka jsou velice důležité v prevenci srdečně-cévních onemocnění – pomáhají chránit proti vzniku krevních sraženin a život ohrožujících arytmií.

cesnek.jpg

Česnek obsahuje vitaminy A, B a C, vápník, selen, jód a další látky, díky nimž posiluje organizmus, podporuje jeho obranyschopnost, látkovou výměnu, hojení ran a sexuální výkonnost, snižuje hladinu cholesterolu, stresu, krevního tlaku a riziko rakoviny.

Himalayan Salt

Himalájská sůl obsahuje velké množství minerálů, které jsou nezbytné pro zdraví, včetně hořčíků, vápníku, draslíků, železa. Pomáhá v regulaci krevního tlaků, cukru v krvi. Zajišťuje zdraví cév, sílu kostí a fungování dýchací soustavy.

© 2018 Corvona Distribuce Bezlepkových Výrobků

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now